MOVE IT - FUNKČNÍ TRÉNINK

 MOVE IT nebo-li kruhový trénink je tréninková metoda (postup, či program), která se skládá z vybraných cviků  zatěžujících jednotlivé svalové skupiny celého těla buď jednotlivě, nebo v kombinaci po dobu předem určenou.

S kruhovým tréninkem:
- docílíte rychlejšího zpevnění postavy
- zlepšíte fyzickou kondici a vytrvalost
- získáte nezbytný základ pro provádění pokročilejších cviků

PRO KOHO JE LEKCE URČENA?
- pro ženy i muže všech věkových kategorií

TRX-RIP TRAINER

CO JE TRX RIP TRAINER? Nejnovější produkt z řady produktů TRX. Výborný pro zpevnění střední části těla (core) a stability. Absolutní novinka na světovém trhu fitness. TRX® Rip trainer je unikátním produktem z řady funkčních pomůcek. Jedná se o produkt se schopností zdokonalovat flexibilitu, budovat svalovou sílu, aktivně zapojovat a zpevňovat stabilizační svalstvo středu těla a tím zlepšit celkovou rovnováhu. Forma cvičení je zaměřena především na rotace těla a koordinaci. Po celou dobu tréninku se cvičí s váhou vlastního těla. Forma zátěže je dána silovým odporem expandérů, které mají několik zátěžových variant. Intenzita cvičení spočívá v tlaku na páku, která je nastavitelná pozicí úchopu, úhlem rotace a vzdálenosti TRX® Rip traineru od místa uchycení. TRX® Rip trainer splňuje všechny požadavky kvalitního funkčního tréninku. Jedná se o vynikající funkční pomůcku vhodnou např. pro simulaci pohybů některých bojových sportů, pádlování, tenisu, hokeje, golfu a mnoha dalších.

PRO KOHO JE LEKCE URČENA? Pro zájemce všech úrovní zdatnosti. Funguje také jako vhodný doplněk k lekcím klasického TRX.

TRX

CO JE TRX? Pojďte dnes společně s námi vyzkoušet TRX, unikátní novinku vstupující na český trh, která si ve světě již své pevné místo vydobyla. Velmi jednoduchá pomůcka, která je složena pouze ze dvou pevných popruhů nastavitelné délky a madel pro ruce či pro nohy. Po celou dobu cvičení na TRX je vždy cvičeno pouze s váhou vlastního těla a to ve všech třech rovinách pohybu, což je nejoptimálnější pro komplexní uplatnění pravidel funkčního tréninku. Intenzitu lze však také zvýšit či snížit změnou postoje cvičence oproti závěsnému bodu. Je neuvěřitelné jak posunutí těla o pouhých pár centimetrů změní intenzitu prováděného prvku.
PRO KOHO JE LEKCE URČENA? TRX buduje svalovou sílu, rovnováhu, flexibilitu a aktivuje stabilizační svalstvo po celou dobu cvičení. Je určen pro cvičence všech fitness úrovní, tedy od začátečníků až po elitní sportovce. 

BŘIŠNÍ PEKÁČ

CO JE BŘIŠNÍ PEKÁČ? Lekce zaměřená na intezivní posilování břišní svalů a dále také tzv. problémových partií jako jsou stehna, hýždě a zádové svaly. Důraz je na lekci kladen na správnou aktivaci tzv. středu těla - core.

Na lekci nečekejte žádnou choreografii. Lekce je vhodná pro každého, kdo chce účinně a hlavně zábavně tvarovat tělo pod odborným dozorem.

PRO KOHO JE LEKCE URČENA? Jak pro pokročilé, tak pro začátečníky, protože každý si určuje náročnost sám.

 

SLIMBOX

CO JE SLIMBOX? Je to nejžhavější a velmi oblíbená novinka v oblasti Fitness. Jedná se o skupinové, zábavné a energeticky vysoce účinné cvičení na speciálně upravených boxovacích totemech, při kterém ve stejný okamžik klienti nacházejí hudbu, motivaci, kondici, zábavu a psychickou uvolněnost. Tento originální program byl vyvinut tak, aby oslovil lidi téměř každého věku a úrovně zdatnosti. Program obsahuje několik základních úderů s kombinací nevyčerpatelného množství cviků, takže se na lekci rozhodně nebudete nudit.

PRO KOHO JE LEKCE URČENA? Lekce je vedena s vědomím, že každý z nás má při tréninku jiné potřeby a cíle, proto si každý účastník lekce (i senior) zvolí právě tu úroveň zdatnosti, která odpovídá jeho individuálním fyzickým předpokladům.

CVIČENÍ PRO SENIORY

Naše speciální zdravotní cvičení se zaměřuje na bolavá záda, kloubní problémy, klienty s obezitou, tzv. vitální stáří. Cvičení je zaměřeno na uvolnění, protažení a posílení svalů v problémových oblastech hlavně šíjové, hrudní a bederní páteře. Hodina je sestavena převážně z pomalých vedených pohybů při kterých se snadněji naučíte využívat i svého dechu. Získané správné pohybové návyky postupně dokážete přenést i do běžného denního režimu. V rámci cvičební hodiny se dozvíte a naučíte speciální cviky na správné držení těla, rozvoj síly, naučíte se správným pohybovým návykům a odstraníte různé dysbalance a pohybové stereotypy. Využívají se spinální cviky, oscilační pohyby a další metody. V hodině se používají overbally (malé míče), posilovací gumičky, protahovací pásky. Cvičení je vhodné pro seniory. Cvičí se naboso, při klidné hudbě, neběhá a neskáče se.

 

ALPINNING

ALPINNING™ je výjimečný kardiovaskulární program, který zapojuje a posiluje celé tělo. Pohyb vykonávaný na mechanickém pásu je přímo vyvozen z chůze,jedná se tedy o pohybovou
strukturu tělu vlastní, přirozenou.

  ALPINNING™ zajišťuje:
- zvýšení aerobní kapacity (při opakované aerobní činnosti se zvyšuje kapacita plic a plicní ventilace - menší zadýchávání, snižuje  tlak krve a zefektivňuje práce srdce)
- spaluje velké množství kalorií
- zapojuje svaly,které stabilizují tělo
- celkově zlepšuje kardiovaskulární systém těla

Pro koho je lekce určena?
pro ženy i muže všech věkových kategorií

POWER YOGA
POWER YOGA je dynamické cvičení, které využívá jogových pozic pro uvolnění, protažení a posílení celého těla.

Cvičení POWER YOGY:
  • podporuje rozvoj flexibility 
  • vyrovnává svalové dysbalance
  • podporuje správné držení těla
  • pomáhá odbourávat stres a fyzické i psychické napětí
PRO KOHO JE LEKCE URČENA?
Pro muže i ženy všech věkových kategoríí
BŘICHO/HÝŽDĚ/ZÁDA
Lekce zaměřená na posílení a protažení především uvedených partií - břicho, hýždě, záda. Jelikož břišní svaly úzce souvisí se zádovými, klade se na jejich posílení a spolupráci patřičný důraz. Navíc chceme mít samozřejmě krásný a zpevněný zadek :)
Lekce je určena pro všechny, kteří chtějí porozumět pojmu "střed těla" a zároveň si dát do těla!
ARÉNA WORKOUT
ARÉNA WORKOUT je jedinečná kombinace funkčního tréninku s důrazem na rozvoj síly, rychlosti, dynamiky a spalování tuku!!!!
ARÉNU koncepčně sestavil, vymyslel i postavil vlastníma rukama master trenér funkčního tréninku pro ČR Petr Peč.

 

 
TRX FOR YOGA
TRX for Yoga v sobě spojuje to nejlepší z obou cvičení. Jak známo, TRX nejen posiluje, ale i protahuje. 
Cviky, které znáte z klasické Jógy si upravíte díky TRX®, kdy při některých pozicích Vám TRX® pomůže a při jiných Vám naopak pozici ztíží o kousek více.
Funkční cvičení s váhou vlastního těla
V čem jsou si oba koncepty podobné? V obou případech se jedná o funkční cvičení s váhou vlastního těla. Simulace zcela běžných pohybů, které vykonáváme na všech místech každý den. S vahou vlastního těla proto, že jedinou zátěží, kterou během TRX či jógy užíváte, je pouze vaše vlastní tělo. U TRX si cvik ztížíte zvýšením sklonu vůči bodu zavěšení. U jógy tím, že půjdete do dané polohy, ásány, hlouběji. Například v bojovníkovi číslo II, který představuje jednu ze základních poloh TRX for YOGA.TRX for Yoga v sobě spojuje to nejlepší z obou cvičení.
PILATES CORE
Lekce je zaměřena na správné zapojení svalů středu těla Core /powerhouse/ a správnou techniku dýchání.  Tyto významné hluboké stabilizační svaly /svaly podél páteře, pánevní dno, bránice, příčný břišní sval/ zajišťují správnou funkčnost našeho těla, tzn. dochází k odstranění např. bolesti hlavy, zad, zlepšení trávení aj.  
ARÉNA WORKOUT
 

Tabata je velmi ARÉNA WORKOUT je jedinečná kombinace funkčního tréninku s důrazem na rozvoj síly, rychlosti, dynamiky a spalování tuku!!!!
                              ARÉNU koncepčně sestavil, vymyslel i postavil vlastníma rukama master trenér funkčního tréninku pro ČR Petr Peč.efektivní a náročná metoda intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzička i síla zároveň – získáte aerobní kondici i nárůst dynamiky.

Tento druh cvičení vyvinul japonský lékař Izumi Tabata v roce 1996 v Národním ústavu Fitness a sport v Tokiu. Se svými spolupracovníky poukázal na vysokou účinnost této metody. Je jednoduchá, ale zároveň neuvěřitelně těžká.Cvičení při maximální intenzitě po krátkou dobu je účinnější, než cvičení v nízké intenzitě po delší dobu.
ADRESA
Stupkova 10
779 00
Olomouc
TELEFON
733 465 687 Recepce
604 982 856 Master Trainer
E-MAIL
FlexFitnessOlomouc@email.cz
SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Facebook
PROVOZNÍ HODINY
Po-Pá: 7:30-21h
So: 9-12h
Ne: 15-20h
Administrace